ΝΕΑ MERCEDES F700. ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ !

163
0

To σχεδιασμό της F700 επιμελήθηκε το Στούντιο Προχωρημένης Σχεδίασης της Mercedes, που βρίσκεται στο Irvine των ΗΠΑ. Εξωτερικά, το μεγάλο μεταξόνιο (3,45 μ.- 28,5 εκ. μακρύτερο από της υπάρχουσας S Class) τοποθετεί τους τροχούς στις άκρες του αμαξώματος και κάνει το μήκους 5,18 μ. concept να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό. Παράλληλα τονίζει το χαμηλό ύψος (1,43 μ.) και το μεγάλο πλάτος (1,96 μ.) και αφήνει υπόνοιες για την ευρύχωρη καμπίνα του εσωτερικού.
Τα σχεδιαστικά στοιχεία δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για την προέλευση της F700, με το εμπρόσθιο μέρος να χαρακτηρίζεται από την τεράστια μάσκα και τα ιδιαίτερης σχεδίασης φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ το πίσω αντλεί την έμπνευσή του από μοντέλα της μεταπολεμικής περιόδου του προηγούμενου αιώνα.
Εντύπωση προκαλεί και η σχεδίαση της οροφής με την γυάλινη τριγωνική επιφάνεια, να χωρίζεται στη μέση από μία μεταλλική λωρίδα, η οποία φέρει ένα «πτερύγιο καρχαρία», όπως το ονομάζει η εταιρεία, που φιλοξενεί την κάμερα οπισθοπορείας, την κεραία του ηχοσυστήματος και το τρίτο «στοπ».

Η F700 χρησιμοποιεί ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο άμεσου ψεκασμού, 1,8 λίτρων με δύο turbo και μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων αλλά και μεταβαλλόμενη συμπίεση, το οποίο, όπως όλα δείχνουν, θα αποτελέσει το μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς συνδυάζει τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του diesel και του βενζινοκινητήρα.
Στις χαμηλές στροφές και με αυξημένη τη συμπίεση, η κινητήρια μονάδα λειτουργεί χωρίς τη συμβολή των μπουζί, ενώ όταν οι καταστάσεις το απαιτήσουν (υψηλότερες στροφές ή επιτάχυνση), σε διάστημα μίας περιστροφής του στροφάλου, μπαίνουν σε λειτουργία τα μπουζί με αποτέλεσμα ο κινητήρας να λειτουργεί σαν ένα συμβατικό μηχανικό σύνολο.
Με τους δύο υπερσυμπιεστές καυσαερίων διαφορετικής διαμέτρου (ένας μικρός για το χαμηλό φάσμα λειτουργίας και ένας μεγαλύτερος για τις υψηλές στροφές) η απόδοσή του αγγίζει τους 238 ίππους και τα 400 Nm ροπής.

Εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις που επιτυγχάνει η F700, ειδικά αν λάβουμε υπόψη ότι ζυγίζει 1,7 τόνους. Τα 0-100χλμ./ώρα έρχονται σε 7,5 δεύτερα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200χλμ./ώρα.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε

ΝΕΑ MERCEDES F700. ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ !
Ψηφίστε το άρθρο

Σχολιάστε το Άρθρο...
Slider