ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ…

64
0

greek-mythology

του Θεόφιλος Αιγινήτης

Έχω ξαναγράψει πως η ιστορία διδάσκει, αλλά μόνο αυτούς που την γνωρίζουν.

Οι άλλοι είναι έρμαια της αποχαυνωμένης άγνοιας που άγονται και φέρονται από τους επιτήδειους των παγκοσμίων συμφερόντων.

Οι διάφορες θρησκείες έχουνε τα ιερά τους βιβλία για να διδάσκουν, να νουθετούν και να κατευθύνουν τους οπαδούς τους, έτσι και οι αρχαίοι πρόγονοί μας οι Έλληνες είχαν την μυθολογία τους για τον ίδιο σκοπό.

Η Μνημοσύνη, πίστευαν πως είναι κόρη της Γαίας, της μάνας Γης και του Ουρανού, όπου βασιλιάς είναι ο Ήλιος και με το συνδυασμό αυτών των δύο υπάρχει ζωή.

Η Μνημοσύνη ανήκε στους Τιτάνες και ήταν μητέρα των Μουσών από τον Δία, που κοιμήθηκε μαζί της για εννέα νύχτες και έτσι γεννήθηκαν οι εννέα Μούσες για να προσφέρουν κάτι καλό, κάτι ανώτερο και ευγενές στην ανθρωπότητα.

Ο Ησίοδος ο δεύτερος μεγαλύτερος ποιητής των αιώνων μετά τον Όμηρο, έζησε το 2700 ή το 2800 προ εποχής μας. Στο προοίμιο της θεογονίας του παρουσιάζονται για πρώτη φορά οι Μούσες, που τις παρακαλεί να του συμπαρασταθούν στο έργο που πρόκειται να γράψει.

Ας θυμηθούμε ποιές ήταν και τι αντιπροσώπευε η κάθε μία.

Η Κλειώ: Ανακάλυψε την ιστορία και την κιθάρα. Στο δεξί της χέρι κρατούσε μία σάλπιγγα και στο αριστερό ένα βιβλίο που έγραφε την ιστορία και στα πόδια της ένα κουτί που έβαζε μέσα τα γραμμένα φύλλα της ιστορίας και της γνώσης.

Η Ευτέρπη: Ανακάλυψε διάφορα μουσικά όργανα που έτερπαν τους ανθρώπους καθώς και την διαλεκτική. Στις απεικονίσεις έβαζαν δίπλα της διάφορα μουσικά όργανα και κείμενα.

Η Θάλεια: Ανακάλυψε την κωμωδία, την γεωμετρία, την αρχιτεκτονική και την γεωργία. Την παρουσίαζαν στεφανωμένη με κισσό, νέα και χαμογελαστή να κρατά μια κωμική μάσκα.

Η Μελπομένη: Ήταν προστάτιδα της τραγωδίας γιατί αυτή την επινόησε, όπως και τη ρητορική και τη μουσική μελωδία. Την ζωγράφιζαν θυμωμένη με μάσκα τραγωδίας, δαφνοστεφανωμένη με σκήπτρο και ρόπαλο στα χέρια.

Η Τερψιχόρη: Την ονόμασαν έτσι γιατί ετέρπετο, ευχαριστιόταν το χορό. Επινόησε το χορό, την άρπα και την παιδεία. Την παρουσίαζαν δαφνοστεφανωμένη να κρατά άρπα και να χορεύει χαρούμενη με τα πόδια της να ακουμπούν ελαφρά στη γή.

Η Ερατώ: Αυτή έγραψε πρώτη τα ερωτικά ραβασάκια και από το όνομά της προήλθε ο έρως και ο εραστής. Την ζωγράφιζαν καθιστή να φορά ροδοστέφανο και να κρατά λύρα και το τόξο του έρωτα.

Η Πολύμνια: Το όνομά της το πήρε γιατί έγραφε ύμνους για πολλούς ανθρώπους που άξιζαν να μνημονευτούν και να μείνουν στην ιστορία. Ήταν προστάτιδα της μίμησης, της υποκριτικής, της ιστορίας, της γεωμετρίας και της γραμματικής. Τη ζωγράφιζαν να κοιτά τον ουρανό με στεφάνι από δάφνη και μαργαριτάρια, με λευκό φόρεμα και τη λύρα στο χέρι.

Η Ουρανία: Ήταν προστάτης των ουρανίων σωμάτων και γενικά της αστρονομίας την οποία ανακάλυψε. Τη ζωγράφιζαν με μπλέ φόρεμα και στεφανωμένη με αστέρια, ενώ μπροστά της είχε τρίποδα που πάνω του ήταν η ουράνια σφαίρα και διαβήτης.

Η Καλλιόπη: Ήταν η ανώτερη και επισημότερη από όλες τις αδελφές της και συνόδευε τους βασιλείς και τους ηγεμόνες για να επιβάλλει με τα λόγια της υποταγή και δικαιοσύνη. Προστάτευε τα ηρωικά ποιήματα και τη ρητορική. Τη ζωγράφιζαν νέα και ωραία στην όψη, με άνθη στο κεφάλι ή κισσό και στο αριστερό χέρι να κρατά δάφνες ενώ στο δεξί δύο βιβλία που στο ένα έγραφε Ιλιάδα και στο άλλο Οδύσσεια.

Όλα αυτά τα ρομαντικά και ανώτερα πνευματικά επιτεύγματα, τα πήραν οι προληπτικοί ασιάτες γείτονές μας και τα μετέτρεψαν σε ανελεύθερες τιμωρητικές θρησκείες του σκότους και του χάους.

Είναι οι φανατικές μονοθεϊστικές θρησκείες της απληστίας, της υποταγής και της τιμωρίας στην κόλαση, όσων δεν υπακούουν στις εντολές τους.

Στο μαντείο του Τροφωνίου στη Βοιωτία υπήρχαν δύο πηγές, που στους πιστούς που πήγαιναν να το συμβουλευτούν, οι ιερείς τούς παρότρυναν να πίνουν νερό πότε από την πηγή της Μνημοσύνης για να ανασκαλεύουν και να φέρνουν στη μνήμη τους όσα έπαθαν και έμαθαν στη ζωή τους και πότε από την άλλη πηγή της Λήθης για να ξεχνάνε όλα όσα είχαν πάθει και διδαχθεί στο πέρασμα των χρόνων.

Με την υποβάθμιση της παιδείας μας, με το σκλάβωμα στις τράπεζες, με την απόγνωση που επικρατεί στο λαό μπροστά στις ουρές της ΔΕΗ, των νοσοκομείων, του ΙΚΑ, και των εφοριών, μας αποτρέπουν να πιούμε από την πηγή της Μνημοσύνης και να αντλήσουμε από την ανεξάντλητη προγονική μας γνώση που η πολιτισμένη παγκόσμια κοινωνία θαυμάζει και αντιγράφει.

Την πηγή της Μνημοσύνης την μετέτρεψαν σε μνημόνια που μας επέβαλαν με τους επαγγελματίες οικονομικούς δολοφόνους των λαών και τους εν Ελλάδι προδότες πράκτορές τους, που έφεραν ως δυνάμεις κατοχής το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και την Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης στη χώρα μας.

Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι όλοι αυτοί να έχουν πέσει σαν βδέλλες μέσα στις ελληνικές οικογένειες, να μας πίνουν το αίμα, να χάσουμε την αξιοπρέπειά μας και την εθνική ακεραιότητα της πατρίδας μας και τα παιδιά μας να φεύγουν απελπισμένα στις χώρες των σύγχρονων κατακτητών μας να βρούνε δουλειά να ζήσουν.

Τα μνημόνια είναι ο εχθρός της Μνημοσύνης και η Λήθη στην ιστορία μας θα είναι η τελική υποταγή της χώρα μας στους άπληστους βαρβάρους.

Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε

Από το: tonoikaipnevmata.wordpress.com

ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ…
5 1 συμμετοχές

Σχολιάστε το Άρθρο...
Slider